Organizacja imprez - poradnikScenariusze, programy imprez

I-event – interaktywny bar

To bardzo nowoczesny pomysł, który z powodzeniem można zastosować przy promocji przedsiębiorstwa bądź marki. Jego istota polega na tym, że urozmaica się klientom czas wyświetlając na interaktywnych tablicach i ladach informacje. Dodatkowo można generować dzięki temu zyski.

Reklama wcale nie musi być nachalna i uciążliwa dla odbiorców, którzy sami decydować mogą o tym, co chcą oglądać, jaki rodzaj reklamy ich interesuje. Mogą zmieniać obrazy układając specyficznie np. szkło na blacie.

Z racji tej, że tablety zintegrowane są z Bluetootem, który umożliwia ściąganie wybranych treści na osobisty telefon komórkowy. Można w przyszłości spróbować zorganizować w takiej scenerii szkolenie bądź konferencję. Teraz wykorzystuje się interaktywne bary w ventach ekskluzywnych i na wystawach.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *