Skip to content

Imprezy dla firm – eventy

Imprezy dla firm – eventy

  • Informacje

konkursy

Imprezy towarzyszące Organizacja imprez - poradnik Organizatorzy imprez Scenariusze programy imprez 

Promocje, konkursy

18 grudnia 2009 admin 21 Views Brak komentarzy degustacje, eventy, impreza promocyjna, imprezy, konkursy, promocje, promocje produktów

Promocje sprzedaży to bogaty zestaw krótkookresowych bodźców mających na celu zwiększenie sprzedaży produktu lub usługi. Do narzędzi promocyjnych zaliczyć można: 

Czytaj dalej

Ostatnie wpisy

  • Bierz udział w wydarzeniach branżowych
  • Noclegi – gdzie i jakie?
  • Promocje, rabaty i okazje do zakupów – trzeba z nich korzystać?
  • Czym jest konferencja – definicja
  • Na co należy zwrócić uwagę organizując konferencję?

Najnowsze komentarze

  • witek - Hotel najważniejszy na urlopie i nocleg
  • witek - Hotel najważniejszy na urlopie i nocleg
  • Liska - Po zakazie palenia powietrze w lokalach cztery razy czystsze
  • Grzegorz - Praca w branży event
  • fotograf eventy - Życzenia świąteczne
Copyright © 2023 Imprezy dla firm – eventy. All rights reserved.
Theme: ColorMag Pro by ThemeGrill. Powered by WordPress.