Promocje, rabaty i okazje do zakupów – trzeba z nich korzystać?
Promocje, rabaty i okazje do zakupów to świetny sposób na zwiększenie świadomości marki i dotarcie do nowej bazy klientów.
Czytaj dalej ...Promocje, rabaty i okazje do zakupów to świetny sposób na zwiększenie świadomości marki i dotarcie do nowej bazy klientów.
Czytaj dalej ...Promocje sprzedaży to bogaty zestaw krótkookresowych bodźców mających na celu zwiększenie sprzedaży produktu lub usługi. Do narzędzi promocyjnych zaliczyć można: konkursy, loterie, kupony, rabaty, przeceny, premie, przekazy, degustacje towarów w sieciach handlowych czy również konkursy…
Czytaj dalej ...Event z angielskiego wydarzenie, zdarzenie – w języku polskim określeniem tym używa się w odniesieniu do wydarzenia związanego z muzyką lub spektakularnej imprezy firmowej o charakterze marketingowym. Mówi się często o branży eventowej, branży spotkań, tak więc event…
Czytaj dalej ...