Konsultant ślubny – za i przeciw.
Pomoc konsultanta nie zawsze oceniana jest na plus, dlaczego tak się dzieje? Oto najczęściej wymieniane zastrzeżenia.
1. Konsultant nie potrafił zaproponować ciekawych opcji weselnych względem dekoracji, atrakcji dodatkowych czy wyboru sali weselnej. W dużej mierze opierał się na podpowiedziach narzeczonych.
2. Konsultant potrzebował zbyt wiele czasu na załatwienie poszczególnych spraw.
3. Konsultant potrzebował kilku spotkań z narzeczonymi w celu omówienia wszystkich szczegółów.
4. Konsultant nie nadzorował przebiegu wesela i nie korygował na bieżąco pojawiających się problemów.
Te i inne sytuacje mogą faktycznie zniechęcić do zatrudniania profesjonalnego organizatora na swoje wesele, ale jednocześnie dają jasno sygnał, co powinno być zawarte w umowie z naszym konsultantem.
Oprócz tego powinny się znaleźć paragrafy dotyczące ceny za usługę, czasu poświęconego na załatwienie poszczególnych formalności, oszacowanie od do spotkań z konsultantem, a także paragram dotyczący obecności konsultanta na weselu.
Dobry konsultant zadba o to, aby i umowa była poprawnie sformułowana i uroczystość zapięta na ostatni guzik. To powinno rozwiać nasze wątpliwości, czy konsultant ślubny jest potrzebny czy też nie.
Wybierając konsultanta można skorzystać z pomocy serwisu www.organizatorzyimprez.pl, gdzie w specjalnej zakładce znajdują się propozycje zarówno lokali zatrudniających konsultantów, jak i wizytówki samych konsultantów – więcej na ten temat tu.
Warto pamiętać także o tym, że w niektórych mniejszych miastach może być problem ze znalezieniem konsultanta i wówczas można posiłkować się pomocą osoby, która lokalnie odpowiada za organizację imprez turystycznych, konferencji czy szkoleń, bo taka osoba będzie miała rozeznanie w okolicy, a przede wszystkim predyspozycje do kontaktu z ludźmi i negocjacji rabatów. O serwisach skupiających takich specjalistów na tej stronie www.
„Jeżeli cokolwiek warto na tym świecie czynić,
to tylko jedno – miłować”
Jan Paweł II
M-S-M