InneOrganizacja imprez - poradnik

Targi – kalendarium targów www.targi24h.pl

Targi stanowią najstarszą formę komunikacji handlowej. Niezmiennie jednak, mimo ewolucji jaką przeszły, pozostają wyjątkowym narzędziem marketingowym. Posiadają wiele właściwych tylko sobie cech, które z pewnością docenić powinno wielu wystawiających i zwiedzających.

Przygotowania do targów trwają zazwyczaj bardzo długo, pochłaniając ogromne nakłady finansowe i nakłady pracy twórczej, po to, aby efekt końcowy był spektakularny. Promowanie wydarzeń targowych to kolejny bardzo ważny element układanki targowej, element, który może zaważyć nad całością przedsięwzięcia.

Do promocji internetowej warto wykorzystać internetowe kalendarium targów – www.targi24h.pl . Kalendarium to prezentuje targi odbywające się na terenie naszego kraju jak i poza jego granicami. Organizatorzy targów korzystając z serwisu www.targi24h.pl mają możliwość własnoręcznego dodawania wydarzeń poprzez http://www.targi24h.pl/dodaj_targi.php

Warto dodać, iż dodanie opisu targów jest darmowe.

Przypomnijmy.

Targi w ujęciu tradycyjnym to rodzaj wystawy, ekspozycji towarów na arenie międzynarodowej lub krajowej połączonej ze sprzedażą. Targi odbywają się najczęściej w halach wystawowych zlokalizowanych w pawilonach międzynarodowych targów danych miast.

Targi branżowe to także doskonałe narzędzie marketingowe, to wspaniały sposób na tworzenie i umacnianie własnej marki, to także sposobność umożliwiająca podtrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami. To narzędzie marketingu bezpośredniego pozwala budować relacje z dotychczasowymi i potencjalnymi kontrahentami twarzą w twarz.

Elementy wydarzenia targowego obecnie to m.in.

eventy,
matchmaking( to spotkanie osób z różnych branż, grup lub organizacji celem wymiany informacji dotyczących projektów oraz znalezienia partnera do realizacji wspólnych przedsięwzięć)
konferencje i szkolenia.

Zapraszamy na www.targi24h.pl

M-S-M

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *